![]() |
Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny
Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec NIP 615-17-06-942, REGON 231161448 tel. +48 75 77 22 900, fax +48 75 77 55 042 |
PN-EN ISO 9001:2015 |
|||||||||
JEDZInformacja dotycząca składania JEDNOLITEGO EUROPEJSKIEGO DOKUMENTU ZAMÓWIENIA (JEDZ) 1. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu JEDZ przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna. (Złożenie JEDZ wraz z ofertą na nośniku danych - np. CD, pendrive - jest niedopuszczalne 2. JEDZ należy przesłać na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 3. Zamawiający zaleca pdf jako format przesyłanych danych. 4. Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny. Może korzystać z narzędzia ESPD lub innych dostępnych narzędzi lub oprogramowania, które umożliwiają wypełnienie JEDZ i utworzenie dokumentu elektronicznego. 5. Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez wykonawcę dokumentu elektronicznego JEDZ, wykonawca podpisuje ww. dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie. 6. Podpis elektroniczny z kwalifikowanym certyfikatem muszą mieć osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy, a w przypadku gdy reprezentacja podmiotu jest wieloosobowa, musi go mieć każda z osób podpisujących ofertę. 7. W przypadku gdy JEDZ podpisuje osoba, wykonująca czynności w imieniu wykonawcy, a jej umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych - na podstawie pełnomocnictwa, należy pamiętać, że zgodnie z art. 99 § 1 kc, jeżeli do ważności czynności prawnej potrzebna jest szczególna forma, to pełnomocnictwo do dokonania tej czynności powinno być udzielone w tej samej formie. Oznacza to, że skoro JEDZ musi być podpisany podpisem elektronicznym z kwalifikowanym certyfikatem, to i pełnomocnictwo do podpisania JEDZ musi być podpisane w tej samej formie i pod sankcją nieważności tego umocowania nie będzie honorowane pełnomocnictwo w formie pisemnej.
8. Podpisany dokument elektroniczny JEDZ powinien zostać zaszyfrowany, 9. Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku JEDZ w treści swojej oferty, składanej w formie pisemnej. Treść oferty może zawierać, jeśli to niezbędne, również inne informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w JEDZ.
10. Wykonawca przesyłazamawiającemu zaszyfrowany i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym JEDZ na wskazany adres poczty elektronicznej w taki sposób, abydokument ten dotarł do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający niezwłocznie potwierdza otrzymanie wiadomości zawierającej JEDZ - wysyłając automatycznie generowaną odpowiedź z serwera pocztowego zamawiającego. Datą otrzymania JEDZ będzie data automatycznego potwierdzenia dostarczenia wiadomości.
|
|||||||||||
|