Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
    Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny
  Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu


  ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec
  NIP 615-17-06-942, REGON 231161448
  tel. +48 75 77 22 900, fax +48 75 77 55 042

PN-EN ISO 9001:2015
Misja szpitala: "Bezpieczeństwo przez rozwój"

 
 
Strona główna Dla pacjenta Dla pracowników Informacje Przetargi Konkurs ofert Dane kontaktowe SZJ RODO/CYBER Sygnalista

 
   
   
 

Przetargi archiwalne

ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ DO PROJEKTU PT.:”MODERNIZACJA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO WS SP ZOZ W ZGORZELCU POPRZEZ WYKONANIE NIEZBĘDNYCH INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH

Nr postępowania 9/ZP/2018

Termin składania ofert: do 16.05.2018r godz. 12:00

Wyjasnienia i zmiany SIWZ 2018-04-27

Sprostowanie Wyjasnień z 27.04.2018r - dodano dnia 02.05.2018r.

Zestawienie ofert otwartych w dniu 2018-05-16

Wykonawcy, w terminie 3 dni- od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp– tj. informacji z otwarcia ofert  -  przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Upzp. (tj. grupy kapitałowej  w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz.U. 2015r. poz. 184,1618, 1634 ze zm.) – załącznik nr 5 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Pliki do pobrania
PlikZałączającyRozmiarCreated
Pobierz plik (2.0_SIWZ_09ZP2018.pdf)2.0_SIWZ_09ZP2018.pdfAneta Mrygoń226 kB2018-04-09 06:20
Pobierz plik (2.0_SIWZ_09ZP2018_zmiana20180427.pdf)2.0_SIWZ_09ZP2018_zmiana20180427.pdfAgata Gabrielska227 kB2018-04-27 13:22
Pobierz plik (2.0_zalacznik3_Pakiet nr 1Usgi RTG.docx)2.0_zalacznik3_Pakiet nr 1Usgi RTG.docxAneta Mrygoń114 kB2018-04-09 06:21
Pobierz plik (2.0_zalacznik3_Pakiet nr 1Usgi RTG27042018_ZMIANA_I.docx)2.0_zalacznik3_Pakiet nr 1Usgi RTG27042018_ZMIANA_I.docxAgata Gabrielska130 kB2018-04-27 13:22
Pobierz plik (2.0_zalacznik3_Pakiet nr 2 Respirator.docx)2.0_zalacznik3_Pakiet nr 2 Respirator.docxAneta Mrygoń89 kB2018-04-09 06:21
Pobierz plik (2.0_zalacznik3_Pakiet nr 3 podgrzewacz.docx)2.0_zalacznik3_Pakiet nr 3 podgrzewacz.docxAneta Mrygoń76 kB2018-04-09 06:21
Pobierz plik (2.0_zalacznik3_Pakiet nr 3 podgrzewacz_ZMIANA_I docx.docx)2.0_zalacznik3_Pakiet nr 3 podgrzewacz_ZMIANA_I docx.docxAgata Gabrielska83 kB2018-04-27 13:23
Pobierz plik (2.0_zalacznik3_Pakiet nr 3 podgrzewacz_ZMIANA_II_.docx)2.0_zalacznik3_Pakiet nr 3 podgrzewacz_ZMIANA_II_.docxAneta Mrygoń109 kB2018-05-02 07:53
Pobierz plik (2.0_zalacznik3_Pakiet nr 4 urządzenie do mechanicznej kompresji1.docx)2.0_zalacznik3_Pakiet nr 4 urządzenie do mechanicznej kompresji1.docxAneta Mrygoń73 kB2018-04-09 06:21
Pobierz plik (2.0_zalacznik3_Pakiet nr 4 urządzeniedo mech kompr_ZMIANA_I.docx)2.0_zalacznik3_Pakiet nr 4 urządzeniedo mech kompr_ZMIANA_I.docxAgata Gabrielska81 kB2018-04-27 13:24
Pobierz plik (2.0_zalacznik3_Pakiet nr 5łóżka,wózki-2.docx)2.0_zalacznik3_Pakiet nr 5łóżka,wózki-2.docxAneta Mrygoń133 kB2018-04-09 06:22
Pobierz plik (2.0_zalacznik3_Pakiet nr 6 mosty.docx)2.0_zalacznik3_Pakiet nr 6 mosty.docxAneta Mrygoń76 kB2018-04-09 06:22
Pobierz plik (2.0_zalacznik3_Pakiet nr 7 MONITORY I CENTRALA MONITORINGU.docx)2.0_zalacznik3_Pakiet nr 7 MONITORY I CENTRALA MONITORINGU.docxAneta Mrygoń104 kB2018-04-09 06:22
Pobierz plik (2.0_zalacznik3_Pakiet nr 7 MONITORY I CENTRALA MONITORINGU_ZMIANA_I.docx)2.0_zalacznik3_Pakiet nr 7 MONITORY I CENTRALA MONITORINGU_ZMIANA_I.docxAgata Gabrielska126 kB2018-04-27 13:24
Pobierz plik (2.0_zalacznik3_Pakiet nr 8 pompy strzykawkowe-1.docx)2.0_zalacznik3_Pakiet nr 8 pompy strzykawkowe-1.docxAneta Mrygoń80 kB2018-04-09 06:22
Pobierz plik (2.0_zalacznik3_Pakiet nr 8 pompy strzykawkowe_ZMIANA_I.docx)2.0_zalacznik3_Pakiet nr 8 pompy strzykawkowe_ZMIANA_I.docxAgata Gabrielska89 kB2018-04-27 13:24
Pobierz plik (2.0_Zalacznik_nr_1, 5, 6, 7, 8_09ZP2018.doc)2.0_Zalacznik_nr_1, 5, 6, 7, 8_09ZP2018.docAneta Mrygoń295 kB2018-04-09 06:20
Pobierz plik (2.0_Zalacznik_nr_2_formularz_cenowyex.xls)2.0_Zalacznik_nr_2_formularz_cenowyex.xlsAneta Mrygoń84 kB2018-04-09 06:20
Pobierz plik (2.0_Zalacznik_nr_4_edytowalna_wersja_JEDZ_09ZP2018uzup.doc)2.0_Zalacznik_nr_4_edytowalna_wersja_JEDZ_09ZP2018uzup.docAgata Gabrielska184 kB2018-04-10 06:17
Pobierz plik (4.0_WYJASNIENIA I_09ZP2018_2704.pdf)4.0_WYJASNIENIA I_09ZP2018_2704.pdfAgata Gabrielska3941 kB2018-04-27 13:22
Pobierz plik (8.0_ZESTAWIENIE_OFERT_09ZP2018.pdf)8.0_ZESTAWIENIE_OFERT_09ZP2018.pdfAgata Gabrielska252 kB2018-05-16 12:49
Pobierz plik (9_ZP_2018_OGLOSZENIE_OPUBLIKOWANE.pdf)9_ZP_2018_OGLOSZENIE_OPUBLIKOWANE.pdfAneta Mrygoń223 kB2018-04-09 06:20
Pobierz plik (9_ZP_2018_OGLOSZENIE_ZMIANA_1.pdf)9_ZP_2018_OGLOSZENIE_ZMIANA_1.pdfAneta Mrygoń68 kB2018-05-02 07:52
Pobierz plik (9_ZP_2018_SPROSTOWANIE_WYJASNIENIA.pdf)9_ZP_2018_SPROSTOWANIE_WYJASNIENIA.pdfAneta Mrygoń215 kB2018-05-02 07:52
Pobierz plik (9_ZP_2018_uniewaznienie_pakiet_3_i_4.pdf)9_ZP_2018_uniewaznienie_pakiet_3_i_4.pdfAgnieszka Śniadała442 kB2018-06-18 10:44
Pobierz plik (9_ZP_2018_WYBOR_OFERT_2.pdf)9_ZP_2018_WYBOR_OFERT_2.pdfAneta Mrygoń831 kB2018-06-27 10:14
Pobierz plik (9_ZP_2018_wybór_ofert_pakiet_nr_8.pdf)9_ZP_2018_wybór_ofert_pakiet_nr_8.pdfAgnieszka Śniadała278 kB2018-06-15 12:09
 
     
   
 
Dział Techniczny
+ 48 571 334 896
Dział Organizacji i Nadzoru
+ 48 571 334 872
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
+ 48 571 334 858 / 880 (zamp / zaop)
Dział Księgowości
+ 48 571 334 873
Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
+ 48 571 334 869
Dział Ewidencji Majątku
+ 48 571 334 891
Dział Marketingu i Rozwoju
+ 48 571 334 885
Dział Rozliczeń Usług Medycznych
+ 48 571 334 832 / 868
Dział Informatyki
+48 571 334 893
Dział Administracyjno-Gospodarczy
+ 48 571 334 876
Radca Prawny
+ 48 571 334 845