Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
    Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny
  Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu


  ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec
  NIP 615-17-06-942, REGON 231161448
  tel. +48 75 77 22 900, fax +48 75 77 55 042

PN-EN ISO 9001:2015
Misja szpitala: "Bezpieczeństwo przez rozwój"

 
 
Strona główna Dla pacjenta Dla pracowników Informacje Przetargi Konkurs ofert Dane kontaktowe SZJ RODO/CYBER Sygnalista

 
   
   
 

Przetargi archiwalne

04ZP2018_ II_sukcesywne dostawy leków, szczepionek oraz innych materiałów do Apteki Szpitalnej (w tym również do realizacji programów leczenia nowotworów)

termin składania ofert - do dnia 28.02.2018r. do godz. 12:00
termin otwarcia ofert - w dniu 28.02.2018r. o godz. 12:30

zmiana ogłoszenia 2018-02-12

wyjaśnienia na złożone zapytania oraz zmiany siwz 2018-02-16

Zestawienie ofert otwartych w dniu 2018-02-28

Wykonawcy, w terminie 3 dni- od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp– tj. informacji z otwarcia ofert  -  przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Upzp. (tj. grupy kapitałowej  w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz.U. 2015r. poz. 184,1618, 1634 ze zm.) – załącznik nr 5 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

zawiadomienie o wyborze pakiet 4, 5.13, 5.15, 5.17

zawiadomienie o wyborze pakiet 2

zawiadomienie o wyborze pakiet1, 5.10, 7, 9

zawiadomienie o wyborze pakiet 3, 5.7, 5.12 wraz z unieważnieniem p. 5.1,5.2,5.3,5.5,5.6,5.8,5.9,5.11,5.14,5.16,8

zawiadomienie o wyborze pakiet 5.4

zawiadomienie o wyborze pakiet 6

 

Pliki do pobrania
PlikZałączającyRozmiarCreated
Pobierz plik (16.0_ZAWIAD_O_WYBORZE 04ZP2018_1_p_4_5.13_5.15_5.17.pdf)16.0_ZAWIAD_O_WYBORZE 04ZP2018_1_p_4_5.13_5.15_5.17.pdfAgata Gabrielska876 kB2018-03-13 13:12
Pobierz plik (16.0_ZAWIAD_O_WYBORZE 04ZP2018_2_p.2.pdf)16.0_ZAWIAD_O_WYBORZE 04ZP2018_2_p.2.pdfAgata Gabrielska307 kB2018-03-30 11:16
Pobierz plik (16.0_ZAWIAD_O_WYBORZE 04ZP2018_3_p1,5.10,7,9.pdf)16.0_ZAWIAD_O_WYBORZE 04ZP2018_3_p1,5.10,7,9.pdfAgata Gabrielska826 kB2018-04-03 10:25
Pobierz plik (16.0_ZAWIAD_O_WYBORZE 04ZP2018_4_p3,5.7,5.12_uniew5.1,5.2,5.3,5.5,5.6,5.8,5.9,5.11,5.14,5.16,8.pdf)16.0_ZAWIAD_O_WYBORZE 04ZP2018_4_p3,5.7,5.12_uniew5.1,5.2,5.3,5.5,5.6,5.8,5.9,5.11,5.14,5.16,8.pdfAgata Gabrielska625 kB2018-04-11 10:40
Pobierz plik (16.0_ZAWIAD_O_WYBORZE 04ZP2018_5_p5.4.pdf)16.0_ZAWIAD_O_WYBORZE 04ZP2018_5_p5.4.pdfAgata Gabrielska295 kB2018-04-26 08:45
Pobierz plik (16.0_ZAWIAD_O_WYBORZE 04ZP2018_6_p6.pdf)16.0_ZAWIAD_O_WYBORZE 04ZP2018_6_p6.pdfAgata Gabrielska301 kB2018-05-11 11:45
Pobierz plik (2.0_SIWZ_04ZP2018.pdf)2.0_SIWZ_04ZP2018.pdfAgata Gabrielska188 kB2018-02-06 13:45
Pobierz plik (2.0_SIWZ_04ZP2018_zmiana20180216.pdf)2.0_SIWZ_04ZP2018_zmiana20180216.pdfAgata Gabrielska189 kB2018-02-16 11:22
Pobierz plik (2.0_SIWZ_ZAŁĄCZNIK_2_FORM_CEN.xls)2.0_SIWZ_ZAŁĄCZNIK_2_FORM_CEN.xlsAgata Gabrielska153 kB2018-02-06 09:49
Pobierz plik (2.0_SIWZ_ZAŁĄCZNIK_4_edytowalna_wersja_JEDZ_04ZP2018.doc)2.0_SIWZ_ZAŁĄCZNIK_4_edytowalna_wersja_JEDZ_04ZP2018.docAgata Gabrielska182 kB2018-02-06 09:55
Pobierz plik (2.0_SIWZ_ZAŁĄCZNIK_nr_1, 3, 5, 6_04ZP2018.doc)2.0_SIWZ_ZAŁĄCZNIK_nr_1, 3, 5, 6_04ZP2018.docAgata Gabrielska153 kB2018-02-06 13:47
Pobierz plik (2.0_SIWZ_ZAŁĄCZNIK_nr_1, 3, 5, 6_04ZP2018_zmiana20180216.doc)2.0_SIWZ_ZAŁĄCZNIK_nr_1, 3, 5, 6_04ZP2018_zmiana20180216.docAgata Gabrielska154 kB2018-02-16 11:23
Pobierz plik (2.0_SIWZ_ZAŁĄCZNIK_nr_8_04ZP2018.pdf)2.0_SIWZ_ZAŁĄCZNIK_nr_8_04ZP2018.pdfAgata Gabrielska87 kB2018-02-06 11:19
Pobierz plik (3.0_OGŁ_OPUBLIKOWANE _ZMIANA_2018-OJS029-063039-pl.pdf)3.0_OGŁ_OPUBLIKOWANE _ZMIANA_2018-OJS029-063039-pl.pdfAgata Gabrielska67 kB2018-02-12 07:44
Pobierz plik (3.0_OGŁ_OPUBLIKOWANE_2018-OJS025-052905-pl.pdf)3.0_OGŁ_OPUBLIKOWANE_2018-OJS025-052905-pl.pdfAgata Gabrielska466 kB2018-02-06 09:08
Pobierz plik (4.0_WYJASNIENIA I_04ZP2018.pdf)4.0_WYJASNIENIA I_04ZP2018.pdfAgata Gabrielska819 kB2018-02-16 11:17
Pobierz plik (8.0_ZESTAWIENIE_OFERT_04ZP2018.pdf)8.0_ZESTAWIENIE_OFERT_04ZP2018.pdfAgata Gabrielska491 kB2018-02-28 13:19
 
     
   
 
Dział Techniczny
+ 48 571 334 896
Dział Organizacji i Nadzoru
+ 48 571 334 872
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
+ 48 571 334 858 / 880 (zamp / zaop)
Dział Księgowości
+ 48 571 334 873
Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
+ 48 571 334 869
Dział Ewidencji Majątku
+ 48 571 334 891
Dział Marketingu i Rozwoju
+ 48 571 334 885
Dział Rozliczeń Usług Medycznych
+ 48 571 334 832 / 868
Dział Informatyki
+48 571 334 893
Dział Administracyjno-Gospodarczy
+ 48 571 334 876
Radca Prawny
+ 48 571 334 845