Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
    Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny
  Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu


  ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec
  NIP 615-17-06-942, REGON 231161448
  tel. +48 75 77 22 900, fax +48 75 77 55 042

PN-EN ISO 9001:2015
Misja szpitala: "Bezpieczeństwo przez rozwój"

 
 
Strona główna Dla pacjenta Dla pracowników Informacje Przetargi Konkurs ofert Dane kontaktowe SZJ RODO/CYBER Sygnalista

 
   
   
 

Przetargi archiwalne

Zakup mobilnego aparatu rtg z ramieniem C wysokiej klasy do procedur wewnątrznaczyniowych (angiograficzny aparat rentgenowski z ruchomym ramieniem C) dla oddziału kardiologii – bloku operacyjnego – w ramach programu polityki zdrowotnej pn. Program Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo -Naczyniowego POLKARD na lata 2017-2020 w zakresie zadania: wyposażenie/doposażenie w mobilne aparaty rtg z ramieniem C wysokiej klasy do procedur wewnątrznaczyniowych oddziałów kardiologii w roku 2017

Nr sprawy: 38/ZP/2017

Termin składania ofert: 09.11.2017r godz. 12:00

UWAGA - ZMIANA TERMINU SKłADANIA OFERT:

NA DZIEŃ 13.11.2017r godz. 12:00

Dodano w dniu 06.11.2017r:

"38_ZP_2017_ZAPYTANIE_1.pdf"

"38_ZP_2017_SIWZ_ZMIANA_1.doc"

"38_ZP_2017_Zal_nr_3_do_SIWZ_ZMIANA_1.doc"

Dodano w dniu 07.11.2017r:

"38_ZP_2017_ZAPYTANIE_2.pdf",

"38_ZP_2017_OGLOSZENIE_ZMIANA_1.doc"

"38_ZP_2017_SIWZ_ZMIANA_2.doc"

"38_ZP_2017_Zal_nr_3_do_SIWZ_ZMIANA_2.doc"

"38_ZP_2017_opinia_i_raport_z_badania_bilansu_za_2015.pdf"

"38_ZP_2017_opinia_i_raport_z_badania_bilansu_za_2016.pdf"

"38_ZP_2017_rachunek_bilans_2016-2015.pdf"

"38_ZP_2017_zasw.US.pdf"

"38_ZP_2017_zasw_ZUS.pdf"

Dodano w dniu 13.11.2017r

"PROTOKOL_Z_OTWARCIA.pdf"

Dodano: 23.11.2017r

"38_ZP_2017_WYBOR_OFERT.pdf"

Pliki do pobrania
PlikZałączającyRozmiarCreated
Pobierz plik (38_ZP_2017_OGLOSZENIE.doc)38_ZP_2017_OGLOSZENIE.docAneta Mrygoń169 kB2017-10-30 14:46
Pobierz plik (38_ZP_2017_OGLOSZENIE_ZMIANA_1.doc)38_ZP_2017_OGLOSZENIE_ZMIANA_1.docAneta Mrygoń120 kB2017-11-07 13:35
Pobierz plik (38_ZP_2017_opinia_i_raport_z_badania_bilansu_za_2015.pdf)38_ZP_2017_opinia_i_raport_z_badania_bilansu_za_2015.pdfAneta Mrygoń4614 kB2017-11-07 13:36
Pobierz plik (38_ZP_2017_opinia_i_raport_z_badania_bilansu_za_2016.pdf)38_ZP_2017_opinia_i_raport_z_badania_bilansu_za_2016.pdfAneta Mrygoń4049 kB2017-11-07 13:36
Pobierz plik (38_ZP_2017_rachunek_bilans_2016-2015.pdf)38_ZP_2017_rachunek_bilans_2016-2015.pdfAneta Mrygoń2586 kB2017-11-07 13:41
Pobierz plik (38_ZP_2017_SIWZ.doc)38_ZP_2017_SIWZ.docAneta Mrygoń416 kB2017-10-30 14:46
Pobierz plik (38_ZP_2017_SIWZ_ZMIANA_1.doc)38_ZP_2017_SIWZ_ZMIANA_1.docAneta Mrygoń416 kB2017-11-06 11:05
Pobierz plik (38_ZP_2017_SIWZ_ZMIANA_2.doc)38_ZP_2017_SIWZ_ZMIANA_2.docAneta Mrygoń418 kB2017-11-07 13:35
Pobierz plik (38_ZP_2017_WYBOR_OFERT.pdf)38_ZP_2017_WYBOR_OFERT.pdfAneta Mrygoń284 kB2017-11-23 12:37
Pobierz plik (38_ZP_2017_Zalaczniki_nr_od_1_do_8.doc)38_ZP_2017_Zalaczniki_nr_od_1_do_8.docAneta Mrygoń280 kB2017-10-30 14:47
Pobierz plik (38_ZP_2017_Zalacznik_nr_9_.doc)38_ZP_2017_Zalacznik_nr_9_.docAneta Mrygoń181 kB2017-10-30 14:47
Pobierz plik (38_ZP_2017_ZAL_nr_2_do_SIWZ .xls)38_ZP_2017_ZAL_nr_2_do_SIWZ .xlsAneta Mrygoń33 kB2017-10-30 14:47
Pobierz plik (38_ZP_2017_Zal_nr_3_do_SIWZ.doc)38_ZP_2017_Zal_nr_3_do_SIWZ.docAneta Mrygoń368 kB2017-10-30 14:47
Pobierz plik (38_ZP_2017_Zal_nr_3_do_SIWZ_ZMIANA_1.doc)38_ZP_2017_Zal_nr_3_do_SIWZ_ZMIANA_1.docAneta Mrygoń283 kB2017-11-06 11:05
Pobierz plik (38_ZP_2017_Zal_nr_3_do_SIWZ_ZMIANA_2.doc)38_ZP_2017_Zal_nr_3_do_SIWZ_ZMIANA_2.docAneta Mrygoń369 kB2017-11-07 13:36
Pobierz plik (38_ZP_2017_ZAPYTANIE_1.pdf)38_ZP_2017_ZAPYTANIE_1.pdfAneta Mrygoń446 kB2017-11-06 11:05
Pobierz plik (38_ZP_2017_ZAPYTANIE_2.pdf)38_ZP_2017_ZAPYTANIE_2.pdfAneta Mrygoń1058 kB2017-11-07 13:35
Pobierz plik (38_ZP_2017_zasw_US.pdf)38_ZP_2017_zasw_US.pdfAneta Mrygoń220 kB2017-11-07 13:36
Pobierz plik (38_ZP_2017_zasw_ZUS.pdf)38_ZP_2017_zasw_ZUS.pdfAneta Mrygoń67 kB2017-11-07 13:36
Pobierz plik (PROTOKOL_Z_OTWARCIA.pdf)PROTOKOL_Z_OTWARCIA.pdfAneta Mrygoń215 kB2017-11-13 12:39
 
     
   
 
Dział Techniczny
+ 48 571 334 896
Dział Organizacji i Nadzoru
+ 48 571 334 872
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
+ 48 571 334 858 / 880 (zamp / zaop)
Dział Księgowości
+ 48 571 334 873
Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
+ 48 571 334 869
Dział Ewidencji Majątku
+ 48 571 334 891
Dział Marketingu i Rozwoju
+ 48 571 334 885
Dział Rozliczeń Usług Medycznych
+ 48 571 334 832 / 868
Dział Informatyki
+48 571 334 893
Dział Administracyjno-Gospodarczy
+ 48 571 334 876
Radca Prawny
+ 48 571 334 845