Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
    Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny
  Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu


  ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec
  NIP 615-17-06-942, REGON 231161448
  tel. +48 75 77 22 900, fax +48 75 77 55 042

PN-EN ISO 9001:2015
Misja szpitala: "Bezpieczeństwo przez rozwój"

 
 
Strona główna Dla pacjenta Dla pracowników Informacje Przetargi Konkurs ofert Dane kontaktowe SZJ RODO/CYBER Sygnalista

 
   
   
 

Przetargi

ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH Z ZAKRESU TELEFONII STACJONARNEJ, STACJONARNEJ W STANDARDZIE GSM, GSM, DOSTĘPU DO INTERNETU WRAZ Z DOSTAWĄ APARATÓW TELEFONICZNYCH ORAZ DZIERŻAWĄ CENTRALI STACJONARNEJ

termin składania ofert: 2017-07-06

znak sprawy 25/ZP/2017

zmiana terminu skłdania ofert: 2017-07-14

wyjaśnienia 2017-06-28

wyjaśnienia 2017-06-30

Zapytanie_3 2017-07-05

Formularz cenowy ZMIANA_1 2017-07-05

wyjaśnienia 2017-07-10

wyjaśnienia 2017-07-11

zmiana terminu skłdania ofert: 2017-07-19

wyjaśnienia 2017-07-13

Dnia 2017-07-19 Zamawiający zamieścił zestawienie z otwarcia ofert. W związku z powyższym:

Wykonawcy, w terminie 3 dni- od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp– tj. informacji z otwarcia ofert  -  przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Upzp. (tj. grupy kapitałowej  w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz.U. 2015r. poz. 184,1618, 1634 ze zm.) – załącznik nr 6 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

zawiadomienie o unieważnieniu postępowania  2017-07-26

 

Pliki do pobrania
PlikZałączającyRozmiarCreated
Pobierz plik (16.0 ZAWIAD_O_UNIEWAŻNIENIU_25ZP2017.pdf)16.0 ZAWIAD_O_UNIEWAŻNIENIU_25ZP2017.pdfAgata Gabrielska175 kB2017-07-26 11:15
Pobierz plik (25_ZP_2017_ZAPYTANIE_3.pdf)25_ZP_2017_ZAPYTANIE_3.pdfAneta Mrygoń233 kB2017-07-05 08:47
Pobierz plik (25_ZP_ogłoszenie_BZP.pdf)25_ZP_ogłoszenie_BZP.pdfAgata Gabrielska85 kB2017-06-23 12:55
Pobierz plik (25_ZP_ogłoszenie_BZP_zmiana_20170628.pdf)25_ZP_ogłoszenie_BZP_zmiana_20170628.pdfAgata Gabrielska37 kB2017-06-28 08:42
Pobierz plik (25_ZP_ogłoszenie_BZP_zmiana_20170712.pdf)25_ZP_ogłoszenie_BZP_zmiana_20170712.pdfAgata Gabrielska24 kB2017-07-12 09:52
Pobierz plik (3.0 SIWZ ZAŁĄCZNIKI 1,3,4,5,6,7,8,9  25ZP2017.docx)3.0 SIWZ ZAŁĄCZNIKI 1,3,4,5,6,7,8,9 25ZP2017.docxAgata Gabrielska118 kB2017-06-23 13:01
Pobierz plik (3.0 SIWZ ZAŁĄCZNIKI 1,3,4,5,6,7,8,9  25ZP2017zmiana 20170630.docx)3.0 SIWZ ZAŁĄCZNIKI 1,3,4,5,6,7,8,9 25ZP2017zmiana 20170630.docxAgata Gabrielska120 kB2017-06-30 12:53
Pobierz plik (3.0_SIWZ_25ZP2017.pdf)3.0_SIWZ_25ZP2017.pdfAgata Gabrielska180 kB2017-06-23 12:56
Pobierz plik (3.0_SIWZ_25ZP2017_zmiana20170628.pdf)3.0_SIWZ_25ZP2017_zmiana20170628.pdfAgata Gabrielska180 kB2017-06-28 09:03
Pobierz plik (3.0_SIWZ_25ZP2017_zmiana20170630.pdf)3.0_SIWZ_25ZP2017_zmiana20170630.pdfAgata Gabrielska181 kB2017-06-30 12:53
Pobierz plik (3.0_SIWZ_25ZP2017_zmiana20170712.pdf)3.0_SIWZ_25ZP2017_zmiana20170712.pdfAgata Gabrielska181 kB2017-07-12 09:56
Pobierz plik (3.2_Formularz_cenowy_25ZP2017.xls)3.2_Formularz_cenowy_25ZP2017.xlsAgata Gabrielska79 kB2017-06-23 12:57
Pobierz plik (4.0 WYJASNIENIA II_25ZP2017.pdf)4.0 WYJASNIENIA II_25ZP2017.pdfAgata Gabrielska1072 kB2017-06-30 12:56
Pobierz plik (4.0 WYJASNIENIA IV_25ZP2017.pdf)4.0 WYJASNIENIA IV_25ZP2017.pdfAgata Gabrielska249 kB2017-07-10 11:00
Pobierz plik (4.0 WYJASNIENIA I_25ZP2017.pdf)4.0 WYJASNIENIA I_25ZP2017.pdfAgata Gabrielska281 kB2017-06-28 08:47
Pobierz plik (4.0 WYJASNIENIA VI_25ZP2017.pdf)4.0 WYJASNIENIA VI_25ZP2017.pdfAgata Gabrielska198 kB2017-07-13 11:44
Pobierz plik (4.0 WYJASNIENIA V_25ZP2017.pdf)4.0 WYJASNIENIA V_25ZP2017.pdfAgata Gabrielska251 kB2017-07-11 07:23
Pobierz plik (8.0 ZESTAWIENIE_OFERT_2017.pdf)8.0 ZESTAWIENIE_OFERT_2017.pdfAgata Gabrielska218 kB2017-07-19 12:23
Pobierz plik (Formularz_cenowy_25ZP2017_ZMIANA_1.xls)Formularz_cenowy_25ZP2017_ZMIANA_1.xlsAneta Mrygoń74 kB2017-07-05 08:48
 
     
   
 
Dział Techniczny
+ 48 571 334 896
Dział Organizacji i Nadzoru
+ 48 571 334 872
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
+ 48 571 334 858 / 880 (zamp / zaop)
Dział Księgowości
+ 48 571 334 873
Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
+ 48 571 334 869
Dział Ewidencji Majątku
+ 48 571 334 891
Dział Marketingu i Rozwoju
+ 48 571 334 885
Dział Rozliczeń Usług Medycznych
+ 48 571 334 832 / 868
Dział Informatyki
+48 571 334 893
Dział Administracyjno-Gospodarczy
+ 48 571 334 876
Radca Prawny
+ 48 571 334 845