Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
    Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny
  Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu


  ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec
  NIP 615-17-06-942, REGON 231161448
  tel. +48 75 77 22 900, fax +48 75 77 55 042

PN-EN ISO 9001:2015
Misja szpitala: "Bezpieczeństwo przez rozwój"

 
 
Strona główna Dla pacjenta Dla pracowników Informacje Przetargi Konkurs ofert Dane kontaktowe SZJ RODO/CYBER Sygnalista

 
   
   
 

Przetargi archiwalne

 dostawy nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych, różnych materiałów szewnych oraz taśm do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu

 

Nr sprawy 15/ZP/2017

UWAGA NOWY TERMIN SKŁADANIA OFERT:

termin składania ofert - do dnia 13.04.2017r. 14.04.2017r. do godz. 12:00

termin otwarcia ofert - dnia 13.04.2017r. 14.04.2017r. o godz. 12:30

 

Dnia 18.04.2017r. Zamawiający zamieścił zestawienie z otwarcia ofert. W związku z powyższym:

 Wykonawcy, w terminie 3 dni - od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp– tj. informacji z otwarcia ofert  -  przekazuje zamawiającemu oświadczenieo przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Upzp. (tj. grupy kapitałowej  w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz.U. 2015r. poz. 184,1618, 1634 ze zm.) – załącznik nr 6 do SIWZ.

 W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Pliki do pobrania
PlikZałączającyRozmiarCreated
Pobierz plik (15_ZP_2017_dane_z_otwarcia_ofert.pdf)15_ZP_2017_dane_z_otwarcia_ofert.pdfAgnieszka Śniadała541 kB2017-04-18 07:48
Pobierz plik (15_ZP_2017_ogłoszenie.docx)15_ZP_2017_ogłoszenie.docxAgnieszka Śniadała34 kB2017-04-04 08:47
Pobierz plik (15_ZP_2017_ogłoszenie_ZMIANA_1.docx)15_ZP_2017_ogłoszenie_ZMIANA_1.docxAgnieszka Śniadała18 kB2017-04-11 12:01
Pobierz plik (15_ZP_2017_PONOWNY_WYBOR.pdf)15_ZP_2017_PONOWNY_WYBOR.pdfAneta Mrygoń183 kB2017-07-26 11:27
Pobierz plik (15_ZP_2017_SIWZ.doc)15_ZP_2017_SIWZ.docAgnieszka Śniadała291 kB2017-04-04 08:47
Pobierz plik (15_ZP_2017_SIWZ_ZMIANA_1.doc)15_ZP_2017_SIWZ_ZMIANA_1.docAgnieszka Śniadała291 kB2017-04-11 12:01
Pobierz plik (15_ZP_2017_wybór_ofert_1.pdf)15_ZP_2017_wybór_ofert_1.pdfAgnieszka Śniadała864 kB2017-05-11 12:32
Pobierz plik (15_ZP_2017_wybór_ofert_2.pdf)15_ZP_2017_wybór_ofert_2.pdfAgnieszka Śniadała261 kB2017-05-25 06:29
Pobierz plik (15_ZP_2017_wybór_ofert_2_SPROSTOWANIE.pdf)15_ZP_2017_wybór_ofert_2_SPROSTOWANIE.pdfAgnieszka Śniadała318 kB2017-06-05 13:20
Pobierz plik (15_ZP_2017_wybór_ofert_3.pdf)15_ZP_2017_wybór_ofert_3.pdfAgnieszka Śniadała598 kB2017-06-05 13:21
Pobierz plik (15_ZP_2017_Zalacznik_2.xls)15_ZP_2017_Zalacznik_2.xlsAgnieszka Śniadała156 kB2017-04-04 08:47
Pobierz plik (15_ZP_2017_zapytanie_1.pdf)15_ZP_2017_zapytanie_1.pdfAgnieszka Śniadała1369 kB2017-04-11 10:36
Pobierz plik (15_ZP_2017_Załączniki_od_1_do_9_(bez_2 i 3).doc)15_ZP_2017_Załączniki_od_1_do_9_(bez_2 i 3).docAgnieszka Śniadała161 kB2017-04-04 08:47
 
     
   
 
Dział Techniczny
+ 48 571 334 896
Dział Organizacji i Nadzoru
+ 48 571 334 872
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
+ 48 571 334 858 / 880 (zamp / zaop)
Dział Księgowości
+ 48 571 334 873
Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
+ 48 571 334 869
Dział Ewidencji Majątku
+ 48 571 334 891
Dział Marketingu i Rozwoju
+ 48 571 334 885
Dział Rozliczeń Usług Medycznych
+ 48 571 334 832 / 868
Dział Informatyki
+48 571 334 893
Dział Administracyjno-Gospodarczy
+ 48 571 334 876
Radca Prawny
+ 48 571 334 845