Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
    Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny
  Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu


  ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec
  NIP 615-17-06-942, REGON 231161448
  tel. +48 75 77 22 900, fax +48 75 77 55 042

PN-EN ISO 9001:2015
Misja szpitala: "Bezpieczeństwo przez rozwój"

 
 
Strona główna Dla pacjenta Dla pracowników Informacje Przetargi Konkurs ofert Dane kontaktowe SZJ RODO/CYBER Sygnalista

 
   
   
 

Przetargi archiwalne

Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Szpitala przy ulicy Lubańskiej 11-12 w Zgorzelcu poprzez: dostawę i montaż windy zewnętrznej na potrzeby realizacji programu profilaktyki raka piersi oraz modernizację pracowni endoskopii na potrzeby realizacji programu profilaktyki raka jelita grubego

znak sprawy 48ZP2016

termin składania ofert 2016-11-25

uzupełnienie siwz 2016-11-17

zmiana terminu składania ofert  2016-11-28

 

Dnia 28.11.2016r. Zamawiający zamieścił zestawienie z otwarcia ofert. W związku z powyższym:

 

Wykonawcy, w terminie 3 dni - od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp– tj. informacji z otwarcia ofert  -  przekazuje zamawiającemu oświadczenieo przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Upzp. (tj. grupy kapitałowej  w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz.U. 2015r. poz. 184,1618, 1634 ze zm.) – załącznik nr 6 do SIWZ.

 

W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

Pliki do pobrania
PlikZałączającyRozmiarCreated
Pobierz plik (2.0 OGŁ BZP _48ZP2016 ZMIANA 20161118.pdf)2.0 OGŁ BZP _48ZP2016 ZMIANA 20161118.pdfAgata Gabrielska41 kB2016-11-18 13:51
Pobierz plik (2.0 OGŁ BZP _48ZP2016 ZMIANA20161017.pdf)2.0 OGŁ BZP _48ZP2016 ZMIANA20161017.pdfAgata Gabrielska46 kB2016-11-17 15:41
Pobierz plik (2.0 OGŁ BZP _48ZP2016.pdf)2.0 OGŁ BZP _48ZP2016.pdfAgata Gabrielska107 kB2016-11-10 13:44
Pobierz plik (3.0 SIWZ ZAŁĄCZNIKI 1,3,4,5,6,7,8,9  49ZP2016 - zmiana20161117.doc)3.0 SIWZ ZAŁĄCZNIKI 1,3,4,5,6,7,8,9 49ZP2016 - zmiana20161117.docAgata Gabrielska234 kB2016-11-17 16:06
Pobierz plik (3.0 SIWZ_48ZP2016 zmiana 20161117.pdf)3.0 SIWZ_48ZP2016 zmiana 20161117.pdfAgata Gabrielska172 kB2016-11-17 15:49
Pobierz plik (48_ZP_2016_dane_z_otwarcia_ofert.pdf)48_ZP_2016_dane_z_otwarcia_ofert.pdfAgnieszka Śniadała196 kB2016-11-28 14:40
Pobierz plik (48_ZP_2016_wybor_ofert.pdf)48_ZP_2016_wybor_ofert.pdfAgnieszka Śniadała262 kB2016-11-30 09:27
Pobierz plik (zał opis 3 - uzupełnienie.rar)zał opis 3 - uzupełnienie.rarAgata Gabrielska7303 kB2016-11-17 16:05
 
     
   
 
Dział Techniczny
+ 48 571 334 896
Dział Organizacji i Nadzoru
+ 48 571 334 872
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
+ 48 571 334 858 / 880 (zamp / zaop)
Dział Księgowości
+ 48 571 334 873
Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
+ 48 571 334 869
Dział Ewidencji Majątku
+ 48 571 334 891
Dział Marketingu i Rozwoju
+ 48 571 334 885
Dział Rozliczeń Usług Medycznych
+ 48 571 334 832 / 868
Dział Informatyki
+48 571 334 893
Dział Administracyjno-Gospodarczy
+ 48 571 334 876
Radca Prawny
+ 48 571 334 845